[Autoliste] Re: degvielas cena

Kaspars rupucis at gmail.com
Thu Feb 11 16:57:10 EET 2016

Nja, bencīns ....

tikko sanāca būt pie mikimaušiem.
Atdodot nomas auto, pildīju Ford Fokusam gandrīz tukšu bāku.
Tā kā pašā automātā bija problēmas ar ne USA karšu saprašanu un bija jārunā
ar personālu, lai atļauj pildīt līdz lūpai un tad maksāt,
tad finālā norēķinoties un ieraugot uz tablo 17$ par pilnu bāku, domāju, ka
kaut kas man sagājis greizi pildoties.
Kā kautrīgs cilvēks :D nolēmu vēlāk "dapildīties" citur.
Taču pielaižot auto, izrādījās ka tiešām bāka pilna.

Ilgi nespēju tādai haļavai noticēt.
Lai gan TUR vienmēr ir bijušas krietni zemākas cenas.
K.

2016. gada 11. februāris 16:42 Mara Niedra <maara at dagmaara.lv> rakstīja: