[Autoliste] Re: degvielas cena

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Thu Feb 11 14:46:58 EET 2016

Es no tā biznesa neko nejēdzu, tāpēc AUTOritatīvi varu atbildēt:

1)      Benzīna paša cena ir ap 30centiem litrā (vai kaut kas tāds- gan jau
tas veicasi cilvēks precizēs)

2)      Benzīna ražotājiem arī gribas ēst

3)      Benzīna tirgotājiem arī gribas ēst

4)      Kopš 1. Janvāra degvielai nodokļos ir vēl kādi 3 centi par litru
klāt (Tu noteikti to zini precīzāk par mani)

5)      Utt

6)      Utml

7)      MZGD

Ģirts