[Autoliste] Re: Fwd: brermžu caurules - kur?

arc arc at intelectuals.net
Tue Dec 15 22:38:04 EET 2015

Aigars Zaube wrote on 2015.12.04. 14:28:

> Pie mums visi ir kapara cienītāji, un visiem po, ka pēc ziemas to cauruli nevar vairs atskrūvēt,

nu tak dabiski ka po, nogriež un uzvalcē jaunu galu, un galugalā vara
smēre sēžas vietā ari kaut nedaudz palīdz šo jautājumu atrisināt.

un ka bremzējot tā uzpūšas kā balons (jo pie mums nav aizliegtas arī
tīra vara caurules -

nekas tur nepūšas, ja vien tu nebrauc ar F1

> Ja tomēr ir doma pagaidīt un uzlikt tērauda cauruli, tad tās dabūt var - vai nu kā oriģināldetaļu,
ja tā ir pieejama, vai pasūtot kautkur cauruli, un pēc tam vest uz
hansafleks/hydroscand/utml,
lai uzvalcē galus, jo ar tiem valcētājiem, ko pārdod veikalos, tērauda
cauruli uzvalcēt normāli nevar,
vai arī uzmeklēt ebejā vācieti, kas taisa un pārdod šīs caurules ar
gataviem galiem.

nu un pats jau atbildēji uz savu jautājumu, passaki lūdzu kam ir
izdevigs viss šitais čakars? par par to ņemtni var to kapara trubiņu 10x
nomainīt.
jā un tieši tāpēc, ja kādam tomēr gribās papi^&*2$, var no manis dabūt
nelielu "matoku" tērauda bremžu caurules.

> Un jā, es zinu, ka neatbildēju uz uzdoto jautājumu :D

a kāds bija jautājums? :-)

> Aig

aa, nuuu, pēc iepriekšēja komentāra neko citu kā mitsuku centru ieteikt
neceļās ;-) bet ja vēljoprojām aktuāli un der jūrmala, tad var kautko
sadomāt... ai vispār neko, iesit googlē tolmeta addresi un miers :-))))

zinkā, es te ar nesen padomāju ka vaidzētu iegādāt vienu aparātu, bija
labs piedāvājums, bet padomāju, nu, kota es tā, iešu tā ķerru pirkt, ka
ar ko to tak braukt ir, un tai pat laikā uz sitienu divas autoparka
vienības izbeidzās ;>
jāsaka ka ari piedāvājums izbeidzās, kāmēr izčammājos ;)

nuuuu, šitāda lāpīšanās gan nebūs labi un pareizi nevien;a gadījumā,
amputējam _visu_ bojāto posmu no - līdz un liekam jaunu.

=)
arc
pilna sēta un netikkai  ar šrotiem, kam nau laika/slinkums pieķerties.