[Autoliste] Re: Fwd: brermžu caurules - kur?

Aigars Zaube aig at quattro.lv
Fri Dec 4 14:28:05 EET 2015

Pie mums visi ir kapara cienītāji, un visiem po, ka pēc ziemas to cauruli nevar vairs atskrūvēt, un ka bremzējot tā uzpūšas kā balons (jo pie mums nav aizliegtas arī tīra vara caurules - bez niķeļa sakausējuma). Tāpēc tērauda bremžu caurules (ar pvc pārklājumu) nez vai atradīsi kautkur uz vietas. Vismaz es nesen meklēju, neatradu. Tā ka, ja gribēsi izgriezt gabalu un savienot ar tiem savienojumiem, kam nav jāvalcē gali, nāksies cauruli meklēt šrotā, lai cik stulbi tas neizklausītos, vai arī gaidīt. Visos pārējos gadījumos tā caurule jāņem nost visā garumā un jāmaina. Var iebraukt jebkurā "autoservisā", un bez problēmām iegūt jau iepriekš minēto kapara cauruli ar visām no tā izrietošajām sekām. Ja palūgsi Cu-Ni cauruli un vēl sasmērēt galus, tad tevi pasūtīs, vai paprasīs neadekvātu naudu, jo katra knapi pamatskolu beiguša "autoservisa" piehaltūrētāja (par automehāniķi šos tipus nevar saukt, tas ir apkaunojums automehāniķa amatam) goda jautājums ir nepieļaut situāciju, ka klients varētu zināt kautko vairāk par viņu. Tērauda caurules, kā jau minēju, nekur uz vietas nebūs.
Izvēle ir... čābīga.

Ja tomēr ir doma pagaidīt un uzlikt tērauda cauruli, tad tās dabūt var - vai nu kā oriģināldetaļu, ja tā ir pieejama, vai pasūtot kautkur cauruli, un pēc tam vest uz hansafleks/hydroscand/utml, lai uzvalcē galus, jo ar tiem valcētājiem, ko pārdod veikalos, tērauda cauruli uzvalcēt normāli nevar, vai arī uzmeklēt ebejā vācieti, kas taisa un pārdod šīs caurules ar gataviem galiem.

Un jā, es zinu, ka neatbildēju uz uzdoto jautājumu :D

Aig