[Autoliste] par vilcieniņiem/Jaunās ES prasības no 1.Novembra

Raimonds Vilks raimonds.vilkss at gmail.com
Tue Nov 3 09:44:55 EET 2015

Lai neliekas ka viss tik slikti, tad informēšu (iespējams daži jau zin),
ka no ES prasības/regulas nosaka ka, no 2015.gada 1.Novembra ES nevar
reģistrēt auto ar pilnu masu 3.5t ar kuram nebūs uzstādīts Līniju
Asitents , bet  auto ar pilna masu 8.0t ( un vairāk) arī bremžu
asistents. (Ir gan arī daži izņē'mumu, bet tas ir tikai laika jautājums).

Kas tie par zvēriem?
Līniju asistents, kā jau tas nosaukumā minēts, informēs vadītāju par
līniju pārkāpšanu bez ieslēgta pagrieziena signāla ar skaņas zummeri un
vizuālu brīdinājumu instrumentu panelī.

Aktīvā bremžu asistenta darbību var redzēt šajos video:

https://www.youtube.com/watch?v=5ebYyhm0Y4Y
https://www.youtube.com/watch?v=flgmZdqo3SI

ramonz