[Autoliste] Re: Fwd: Re: par vilcieniņiem

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Nov 2 12:27:42 EET 2015

On 2015.11.02. 10:21, dzintars wrote:
> Piekrītu Mārai, tie trenniņbraucieni pa Pleskaveni tīrākā pašnāvība,
> un vel tie treneri...pieauguši cilvēki...vel jo projam nesaprot savu
> kļūdu. Fūra tācu nav vieglais- nevar uztaisīt manevru dažās sekundēs.
>
> DZINTARS
>
> p.s. nebūtu blondīņu pie stures braukšana pa Rīgu paliktu gaužām
> garlaicīga:)
I nerunā! Man pietiek ar savu sievu bruneti, kurai ir aptuveni 10%
crashrate. Pagājušo nedēļu iedevu auto komandējumam uz Viļņu, rezultātā
noskrāpēts buferis un pakāsts gāzes pildgala korķis. Sevis attaisnošanai
apelēja pie šaurajām Viļņas vecpilsētas ielām un vārtiem, kas bija šauri
uz bezmaksas stāvvietu, bet par maksu parkoties citur negribēja.
Iepriekšējam BMW bija tikai 4 viņas postījumi, tagadējam BMW jau divi.
Sētā vēl daži neapmīļoti koki ir palikuši. Skrāpētus lietos diskus par
postījumiem esmu pārstājis uzskaitīt.
Starp citu, manējo gazificēto 116i nu jau diviem posta darbiem buferos
listeniekiem par pievilcīgāku cenu atdošu. Vietā ir pagādāts pats
neuzticamākais Audi modelis - Allroad Quattro ar 2.7 biturbo automātu.
Pašlaik panelī 3 nedēļu laikā tikai 5 reizes par kļūdām ziņots. :-D

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.