[Autoliste] ATB.: Fwd: Re: par vilcieniņiem

Mārcis Priede morsitis at gmail.com
Mon Nov 2 11:09:06 EET 2015

Morgen!

 Vispirms arī man ir liela cerība, ka ar bērniem viss būs kārtībā un tie turpinās trennēties un dzīvē daudz sasniegs! BET(c) manas trīs karotes -1) arī es piederu pie tiem, kuri, diemžēl šādu vai līdzīgu gadījumu gaidīju..... jo arī man ir bijusi situācija, pat vairākas, kad kājas ir notirpušas, no tā, ka 18t smagais ir jāliek mierā no 80km/h uz šosejas, pēc visa spriežot, ļoti līdzīgā situācijā, kad pirms manis viens paspēj izgriezties uz otro joslu, savukārt man vairs nav vietas, jo otrā josla aizņemta.... ātruma starpība 60km/h, masa 18t.... UN NĒ es pirms tam neredzēju, ka priekšā ir velosportisti... 2) ir bijis, kad braucot ar vieglo pa gabalu pamani, ka kautkas kūļājas pa priekšu, loģiski, ka samazini ātrumu, bet pavadošai mašīnai, bez reklāmām ir virsū tikai viena skumīga dzeltena bākuguns noslēpta starp 2 skaļruņiem, kuriem vēl priekšā ir 2 rezerves velosipēdi... NO SIRDS CERU, ka šādas situācijas neatkārtosies, kā arī godātie trenneri aprīkos savas pavadošās automašīnas ar atstarotājiem un bākugunīm kā ziemassvētku eglītes, vai vismaz līdzīgi, kā ceļu darbinieki. 3) Nevajag lūdzu man tagad stāstīt par Pasauli, Eiropu un citām civilizētajām vietām - NEKUR uz šosejām neesmu redzējis šādas grupas. Francijā trennējas uz mazajiem starppilsētu ceļiem, sedzējs brauc tā, ka kolonna aiz viņa ir līdz nākamajam miestam utt...

Morsitis

---- dzintars rakstīja ----