[Autoliste] Re: Vienvirziena iela un veloceliņš

Pēteris G peecis at kakas.lv
Fri Oct 2 15:14:41 EEST 2015

nez, es tieši tumšos rītos/vakaros lisapēdojot ģērbju sētnieku zaļo vesti
un izmantoju lukturi ar cree t6 diodi - tāpat neredz. Ar velo/moto parasti
ir iespēja piebraukt pie dīvaini braucošā autovadītāja un pajautāt, vai
tiešām mani neredz. Ir teikuši "obāā, atvaino, toč neredzēju". Ir arī kaut
ko bubinājuši par stulbeņiem ar lisapēdiem, tādiem ar zābaku pa durvīm un
ņemu vagu :D

Peecis

2015. gada 2. oktobris 13:48 Karlis <karlisd at gmail.com> rakstīja: