[Autoliste] Re: Vienvirziena iela un veloceliņš

Rich richlv at nakts.net
Fri Oct 2 13:45:29 EEST 2015

On 02/10/15 11:58, Imants wrote:
> [...]
> virzienos, ja vien nav norādīts citādi. Manuprāt, nav starpības vai
> veloceliņš ģeogrāfiski ir atdalīts no brauktuves, vai arī atdalīts tikai
> ar plato balto svītru (horizontālo apzīmējumu) - minētais virzienu
> princips saglabājas. Ar lielākiem dzelžiem braucošajiem ir "strjomnāk",
> ja pedāļminējs minās pretī, bet reāli tam jau nav ko līst uz šī atdalītā
> celiņa.
> Citādi, ja tā ir _parasta_ vienvirziena brauktuve -  tad atbilstoši CSN,
> velobraucējs, kas brauc pret spalvu ir pelnījis ar mietu pa muguru.

"rietumos" vinji gandriiz vai taa tikai mauc. pluss - vinji redz tevi,
tu redzi vinjus, mazaaka iespeeja, ka uztaisiis pirueti zem ritenjiem

> Ja tā ir divvirzienu brauktuve - velo ir jāpārvietojas pa labo ceļa pusi
> satiksmes plūsmas braukšanas virzienā.

jaa, bet tas arii noziimee, ka vinji brauc pa brauktuvi. tu nedriiksti
vinju "piespiest" un pabraukt garaam - ir normaali jaaapdzen (taatad, ja
kaads brauc pretii, velcies ar cik nu vinjsh minas, ja josla nav
pietiekami plata).
cik no autobrauceejiem latvijaa ir gatavi taa dariit ?

> CSN saka, ka ārpus apdzīvotas vietas gājējam, kas brien pa nomali vai
> brauktuves malu ir jāpārvietojas pretim transporta braukšanas virzienam,
> bet tiem, kas _stumj_ velo, moto utt. _braukšanas virzienā_.
>
> zais,
> kā jau vairums, arī mēdz šo to pārkāpt

pa a2, kur uzliktas 70/50 ziimes, laikam _neviens_ nebrauc ar atljauto.
tas ir neiespeejami. ja tur netrafareeta policija brauktu ar +10 un
kjertu tos, kas pa labo malu apsteidz, tur vajadzeetu parkingu ieriikot
aptureetajiem.

juurmalas virzienaa vispaar kaut kaadi atsaldeeti idioti dziivo -
priecaajieties, ka lv ir ierochu kontrole, jo vismaz viens bija tuvu
"noshautu" liimenim :)
--
 Rich