[Autoliste] Re: Vienvirziena iela un veloceliņš

Pēteris G peecis at kakas.lv
Fri Oct 2 09:47:39 EEST 2015

Šorīt intereses pēc paskaitīju 6 km posmā - viens dzeltenais un tīri
formāli pieejot kādas sešas agresīvās braukšanas :D
par ātrumu nezinu, mocim spidometra nav :D

ar auto būtu ātrums, ceļa horizontālo apzīmējumu neievērošana (kurš gan tos
no rīta uz vantenieka ievēro), telefona lietošana bez brīvroku sistēmas,
gan jau arī kāds dzeltenais un varbūt skaņas signāla lietošana, kas nav
saistīta ar avārijas situācijas novēršanu :D

ar velo sanāk tikai kāds dzeltenais/sarkanais un varbūt kādu tantuku
nejauši nobiedēt uz trotuāra.

velo IR nekaitīgākais apkārtējiem :D

2015. gada 1. oktobris 10:40 Rinalds Egle <rinalds.egle at gmail.com> rakstīja: