[Autoliste] Re: Vienvirziena iela un veloceliņš

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Mon Sep 28 08:17:15 EEST 2015

tieši par to ir runa - ikdienas (ne tie, kas vakaros izvizinās sporta
pēc) velosipēdistu vairums ir pārāk tupi, lai saprastu, ka noteikumi ir
jāievēro nevis tāpēc, ka tas ir "interesanti", bet tāpēc, lai arī viņi
varētu mazbērniem mācīt braukt ar velosipēdu. motociklisti vismaz ir
spiesti nolikt teorijas un braukšanas eksāmenu, bet velosipēdistiem pietiek
ar spēju nopirkt velosipēdu....

---
Rinalds
File:///