[Autoliste] Re: Vienvirziena iela un veloceliņš

Karlis karlisd at gmail.com
Sun Sep 27 23:58:44 EEST 2015

Patiesībā ar mazāk aizsargātajiem viss ir tieši pretēji - vai nu viņi ir
ļoti attīstīti vai arī ātri pamet transportēšanos vai pat dzīvošanu kā
tādu. Velobraucēji (arī motociklisti) vai nu ir acīgi/prātīgi vai arī
beigti.
Kāds, kurš iekāpj kārtīgā bumerā gan var izdzīvot vairākas dzīvības,
precīzāk - vairāku bumeru dzīvības pārdzīvot pilsētas apstākļos.

Savukārt, velosipēdistam pa pilsētu mest līkumu tikai tādēļ, ka iela ir
vienvirziena, nav diez ko interesanti. Īpaši tad, ja paralēlās ielas ir
bruģētas, šauras vai citādi ne pārāk braucamas.  Braukt pa trotuāru ielā,
kurā ir veloceliņš - nedrīkst pēc noteikumiem, turklāt gājēji nesapratīs.
Kas atliek? Turēt acis vaļā un mīt uz savu galamērķi, garām visiem
filozofiem, kuri spriež - vai stāv vai nestāv. Sastrēgums, protams. :)

2015. gada 27. septembris 15:39 Oskars <oskarss at gmail.com> rakstīja:

Karlis