[Autoliste] Par: Re: Opelis Astra-J 1.7 cdti

girts.legzdins@gmail.com girts.legzdins at gmail.com
Thu Aug 13 22:50:32 EEST 2015

Tev bumerim bija USB????????

Nosūtīts no mana HTC

----- Reply message -----
No: "Agritis" <agritis at balticom.lv>
Kam: "Viss par un ap auto!" <autoliste at lists.autoliste.lv>
Tēma: [Autoliste] Re: Opelis Astra-J 1.7 cdti
Datums: Ce, aug. 13, 2015 21:07

Vienkārši pierasts, ka 3.5L motoram var vienkārši atmest sajūgu, un sākas
paātrinājums, bet te ir gāzīte jāuzdod, lai gliemezis sāk elpot - izgriezies
kādam priekšā, un secini, ka paātrinājuma nav. Un no vietas jākustas ar
pirmo ātrumu, nevis kā bembim, ka varēja arī ar trešo. Nu ja - man jau tas
"švakais" motors

Bet nu labi, gan jau pieradīs. Tagad gaidu pirmās bākas iztukšošanos, lai
sarēķinātu patēriņu. Diez vai tas iekļausies solītajos 5L/100km - pieradums
atstiept ar trešo robu līdz 90 vēl nav zudis, neskatoties uz vāgena
izmisīgajiem lūgumiem pēc "shift up"

Vienīgais baigi "pliku" versiju gan esmu nopircis - lasu lietotāja manuāli
un secinu, ka vismaz puse no visa man nav :|

Vislielākā bēda par USB cauruma neesamību - pie tā bija ļoti pierasts

Agritis
Astra J

P.S. varbūt kāds zin, kur opelim var motora kodu uz paša motora apskatīties?
Ir neliela nesakritība ar Opel doto un internetā pieejamo info