[Autoliste] Re: Vecs jautājums

Raimonds Vilks raimonds.vilkss at gmail.com
Fri Jul 17 11:20:18 EEST 2015

Jeps, poļiem jocīga loģika: sabūvēt bāni un uz katra zirgu ceļa
krustojuma salikt ierobežojumus 70. Visu ceļu tik to vien dari, kā
ieskrienies un bremzē.  Var uzsēsties uz astes vietējiem, kas
uzstutējuši rāciju, tie pārsvarā uz tiem 70 nereaģē - tur konstantu ātrumu.

ramonz,
cer a drīzumā būs bānis līdz Waršavai.