[Autoliste] Re: Fwd: Pumpis riepām un ne tikai

Instigater instigater at projektam.lv
Mon Jun 15 08:17:03 EEST 2015

On 2015.06.14. 22:45, janis.prusis at riga.lv wrote:
> No prakses varu apliecināt, ka mašīnas kājas pumpis ir pilnīgi pietiekami, lai salīdzinoši neilgā laika sprīdī varētu to "zeķi" piepumpēt. Darbību secība:
> 1) izlaižam no spiedkatla ūdeni;
> 2) uzpumpējam spiedienu, ko dakters partakstījis (man tas aizņēma minūtes 10 ar 50l spiedkatlu un kājas pumpi no mašīnas);
> 3) atgaisojam un dzīvojam tālāk laimīgi :)
>
> Tas pie nosacījuma, ka "zeķe" dzīva. Ja nē - tā jāaizvieto ar jaunu.
Ja mājās nav manometra, tad var izlīdzēties ar paša hidrofora iebūvēto.
Darbību secība gan nedaudz pamainās:
1. izlaižam ūdeni, cik nāk;
2. pumpējam gaisu spiedkatlā, kamēr ūdens vairs netek;
3. aizveram krānu, uz 5 sekundēm ieslēdzam hidroforu;
4. pazaveramies hidrofora manometrā, šams rādīs ļoti tuvu tam, cik
spiedkatlā spiediens;
5. pumpējam gaisu līdz daktera parakstītajam;
6. ieslēdzam hidroforu un aizmirstam atkal par viņu uz pāris gadiem.

PS. Svarīgi, spiedkatlā vienmēr ir jābūt nedaudz mazākam gaisa
spiedienam nekā hidroforā ieregulētā zemākā robeža, citādi tur ļoti
nejauki hidrotriecieni un hidroplēsieni rodas. Ja par tehnisko pusi
štrunts, tad duša, kas pati turas dušas režīmā, kamēr neaizgriež krānu,
par to nepriecāsies un automātiski pārleks uz vannas snīpi.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.