[Autoliste] Re: Fwd: Pumpis riepām un ne tikai

janis.prusis at riga.lv janis.prusis at riga.lv
Sun Jun 14 22:45:14 EEST 2015

No prakses varu apliecināt, ka mašīnas kājas pumpis ir pilnīgi pietiekami, lai salīdzinoši neilgā laika sprīdī varētu to "zeķi" piepumpēt. Darbību secība:
1) izlaižam no spiedkatla ūdeni;
2) uzpumpējam spiedienu, ko dakters partakstījis (man tas aizņēma minūtes 10 ar 50l spiedkatlu un kājas pumpi no mašīnas);
3) atgaisojam un dzīvojam tālāk laimīgi :)

Tas pie nosacījuma, ka "zeķe" dzīva. Ja nē - tā jāaizvieto ar jaunu.

Prusaks
šajā pavasarī beidzot ievilcis lauku mājā ūdeni