[Autoliste] Re: Fwd: Pumpis riepām un ne tikai

Vineta Rubene Vineta.Rubene at lattelecom.lv
Fri Jun 12 18:34:32 EEST 2015

Paldies visiem, sasmīdinājāt. :)

Ne es, ne vīrs no ūdens sūkņiem neko daudz nejēdzam, taču ir aizdomas, ka sūknis, kurš kalpo jau gadus 10, slēdzas iekšā pārāk bieži. Salasījāmies, ka vajag izveikt kaut kādas darbības ar to pumpi (kompresoru) - varbūt pārbaudīt spiedienu "zeķei", varbūt viņu uzpumpēt vai vēl nez ko  - par to domāsim, kad būs kompresors. :)

Variants pieslēgt akumulatoru man nepatīk - labi, ka es vispār nejauši uzzināju, ka man akumulators ir bagāžniekā. :) Diez vai es gribu mēģināt viņu dabūt ārā. :)
Pirkt kompresoru par 100 eur  - šķiet, padārgi.

Te bija ideja pumpēt ar velopumpi - tas varētu strādāt? Manometru atsevišķi var nopirkt (redzēju depo).

Vineta