[Autoliste] Re: Fwd: Pumpis riepām un ne tikai

arc arc at intelectuals.net
Fri Jun 12 17:17:07 EEST 2015

Mara Niedra wrote on 2015.06.12. 11:48:
> Iztulkošu - atslēgas vārds ir manometrs. Pumpē un procesā čeko, nevis
> rausties. Jeb nomaini zeķi un aizmirsti par pumpi līdz nākamajai zeķei.
> Tā, Vineta? :)
> maara

nu māra tā paskaidroja, ka neko vairs nevar saprast, kadu zeķi?
kapēc domā ka Vintra mājas ūdensūkni zeķes sabāzusi??

> Hi,Depo ir dažādi veidi pieejami - saucās kompresori. Ja problēma tikai
> spriegumā varu piedāvāt 220V uz 12V parveidotāju(barošanas bloku). Ar
> gaisa kompresoru pārbaudīt mājas ūdens sūkni? Tas ir kaut kas jauns -
> vari pastāstīt sīkāk?

tā jau ir, cilvēkam nekad nau labi, ir 220 vaig 12 un otrādi :-)

btw tas manā iepriekšmailā minētais kompresors man ir mājas lietošanā
jau vairākus gadus, savulaik tika sarūpēts kāreiz vesšanai busā un bija
doma pārlikt elektromoru darbināmu no 12V :-))) betnu tā ari palika un
atrada pielietojumu kāds ir :)

btw ja Vinetai vajag īslaicīgas darbības veikšanai, varu mierīgi aizdot
palietot.