[Autoliste] Re: Pumpis riepām un ne tikai

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Jun 12 10:42:43 EEST 2015

On 2015.06.12. 09:53, Vineta Rubene wrote:

> Sveiki, sen neredzētie!
>
> Vai esat kaut kur manījuši riteņu pumpi, kas būtu pieslēdzams arī pie
> 220V (ar manometru)? Pāris veikalos ieskatījos, neko jēdzīgu neatradu
> – visi tikai ar 12V auto štekeri. Patiesībā man viņu nevajag priekš
> mašīnas, bet gan lai pārbaudītu mājas ūdens sūkni  - tāpēc vajag tos 220V.

Par tādu mērierīci kā manometrs neesi dzirdējusi? Baisi palīdz, tiesa,
kombinācija "rokas pumpis + manometrs" ir lēnāka nekā kompresors. Ja no
tava ūdenspumpja spiedkatla gaiss aizmūk biežāk nekā reizi gadā, tad
jāmaina spiedkatls un/vai tā membrāna. Teorētiski gaisam spiedkatlā
vispār nav jāzūd, bet nu tur tas pats stāsts kas ar auto kondicionieriem.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.