[Autoliste] Re: Pumpis riepām un ne tikai

Andris Sprogis andris.sprogis at gmail.com
Fri Jun 12 10:28:24 EEST 2015

Sveiki,

Tā kā hidroforu vajag uzpumpēt reizi gadā, vieglāk ir noskruvet akumulatoru
un ienest mājā. Process ar sūkni nebūs ātrs, jo jaizdzen viss ūdens no tā
ārā,  spiedienam jābūt vienai atmosfēra uzpumpetā variantā.

Andris,
Ir tā darijis
2015. gada 12. jūn. 10:07, "Artis Mednis" <artis.mednis at gmail.com> rakstīja: