[Autoliste] Re: uzlīmes

arc arc at intelectuals.net
Thu Jun 11 10:26:59 EEST 2015

Marcis Priede wrote on 2015.06.10. 21:20:
> Morgen!
>
> Savas mašīnas līmēju pats. Ja svešam un pa naudu tad ļoooooti dārgi! :)
> ja par Epos = senlistnieks Walcha = labi!

oi manjaks :-) jaaa  es ar te vienu auto, nu nē pat ne auto, bet fordam
logus ar melnu plēvi līmēju :-) pats.
svešam pat par lielu naudu nelīmēšu un pats sev ari pat par naudu
nelīmēšu neko, kādu laiciņu :-))) turklāt rezultāts ar nekāds īpaši
rādams nesanāca. betnu lab, ir un ir. tas tāds īpaši ķēpīgs gadījums
bij, bet anyway plēvju līmētāji manā skatījumā ir īpaši maiakāli
pacietīgi knauzeri, kuri par savu pacietību ir pelnījuši atlīdzību :-)

> Bet vispābā rekomendēju grīdas laminātu, izgriezt pēc vēlamās formas, un
> pirms līmēšanas piefēnot lai pieņem formu.

jā, grīdas lamināts būtu vislabākais ar ko aplīmēt spārnus uz durvis
tiem kas baidās saskrāpēt glaunos sānus :)