[Autoliste] Re: uzlīmes

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Wed Jun 10 16:11:10 EEST 2015

Es ar neko nezinu par 3punkti.lv rezultāta lietošanu virs pusgada, tomēr ziemu un regulāras mazgāšanas pārdzīvo. Līdz šim.
Pirms lēmuma pieņemšanas visus iztirpinājām par materiāliem, metodikām un ko tik vēl nē – vienīgā atšķirība bija cenā – 3punkti.lv nepilni 200.-, pārējiem ap 600. Kad dārgajiem prasīju kā konkrētie [lētie]konkurenti var piedāvāt mums šitik atšķirīgu cenu, pretī bija žagošanās un pauzēšana, t.i., argumentu nebija. Žēl, jo varbūt izrādīsies, ka tiem dārgajiem vnk ir sūdīgi pārdevēji – es maksātu vairāk, JA ir par ko.
m.

Disklaimeris gadījumam, ja nu kāds jau padomāja  - ar to es nesaku, ka 3punkti.lv slikti līmē, par viņiem es vnk neko nezinu.

  Varu ieteikt epos.lv   . Varētu nebūt paši lētākie, toties pie viņiem brauc līmēt pēc tam, kad sākumā ir ietaupīts un riktīgi pa lēto uzlīmēts citur, un tad ātri izbalē, krīt nost utt...

    3punkti.lv – pretimnākoši, pacietīgi, auto aplīmēšanas (sāni, pakaļa, jumts) izmaksas bija 1/3 no diviem pārējiem piedāvājumiem, rezultāts turas pa pirmo.
    maara