[Autoliste] Re: Vai liste iraid miruse? :-(

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Wed May 20 23:39:46 EEST 2015

Ģirt,
vai to studentu un viņa dēlu nevieno uzvārds Eihmanis? ;)

Runājot par parādiem citām DF štellēm - es pats Strodu kārtoju 3 gadus pēc
kārtas, kamēr beidzot sapratu, ka vienkārši ir jāseko Stroda sistēmai, kura
bija stulba līdz vienkāršumam :) Tiesa, to es līdz galam sapratu tad, kad
pats asistēju Strodam, pieņemot praktiskos darbus ;) Savukārt, automātu
teorija - ja tai piegāja pragmatiski, tiešām bija automātu teorija -
automātisko 4 (10 baļļu sistēmā) varēja iegūt diezgan viegli. Tas pats
attiecās uz Bārzdiņa kursu ;) Gala beigās - bakalauros galvenais bija labs
finišs - process nevienu neinteresēja ;)

Un runājot par manu progresu - es neguļu ;) Man ir sieva, bērni, māja un
darbs, un tikai pēc tam ir PhD ;) Katrā ziņā jāņem vērā, ka šo 8 gadu laikā
esmu paspējis gan nomainīt tēmu, gan vadītāju ;)

Un par to tālāk iešanu - laikam jau pie mums atcēla iespēju kļūt par
habilitēto Dr. - tā kā atliek vien emeritētais Dr. - bet līdz tam vēl
Ģirtam jāuzkalpojas ;)

/Reinis - beidzot atslābis uz brīdi :)