[Autoliste] Re: Vēlreiz par uzlīmēm

arc arc at intelectuals.net
Fri May 8 23:45:43 EEST 2015

Smic _ wrote on 2015.05.08. 22:04:
> Kad  Listē jau raxtīja – nepiefiksēju. Kā dabūt no auto nenoplēšot krāsu
> nost sen uzlīmētas plastikāta (caurspīdīgās ar textu) uzlīmes ?

:-)
nu labi, es šito topiku ierosināju pirms dažiem mēnešiem, tad ari
atbildēšu.

gribi smuku auto - nelīmē tur nekādas uzlīmes ;-))))
nevelti  savulaik uz smukajiem rallivāgeniem tūliņ pēc pasākuma visas
dīrājām nost, kāmēr nau piecepis.

lainukā, viegli tas nenāk.

te ieteiktais vaitspirts ir vissaudzīgākais pret auto krāsu, diemžēl ari
pret uzlimju līmi, labi der samērā svaigu līmes pēdu likvidēšanai.

niknāk piecepušiem produktiem nāksies meklēt kautko no "label off"
piem:
https://www.turtlewax.com/shop/products/turtle-wax-renew-rx-label-sticker-remover-10-oz-net-wt

man ieteica meklēt:
http://adv24.lv/lv/chemie/

vēl atradu kaukādu speclīdzekli, zilu, 4l kannnās, bet maksāja ļoti
dārgi (esot gan ari labs) bet vairs neatceros kas tas bija pa kantori.

par optimālo beigās tika atzīts tomēr vecais labais 646 šķīdinātājs
parastais. ja krāsa nav svaiga, un ja vēl laka pa virsu, nekas tur no
krāsas nost nenāk, bet līmes paliekas nāk.
jāberž gan anyway, ar audumu, papīra salvetes nederēs.

manā gadījumā auto tika nosliets atpakaļ pie sētas, šitāds čakars nau
panesams ;-)))
betnu es neesu rādītājs, varu metināt, varu skrūvēt vai lodēt vadiņus,
bet ar smukumlietām ne ne :-) pat vienkāršākā tonējošās plēves līmēšana
uz stikla man beidzas vainu ar neko, vai nu ar kautkādu iespaidīgu
abstrako mākslu, kas nekādā gadījumā nav tas ko ļauži saprot ar tonētu
stiklu :-))))))