[Autoliste] Re: Auto ķīmiskā tīrītava (Autorings???)

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Apr 8 09:00:42 EEST 2015

Ja pa šo rajonu, tad varu ieteikt auto mazgātuvi iekšā teritorijā pie VEF
baseina. Cenas saprātīgas, izpildījums labs un attieksme arī kā pie
baltajiem cilvēkiem. Ķīmisko gan pie viņiem neesmu mēģinājis taisīt, pat
nezinu vai var tur. Bet kad palūdzu Volvo jumtu no iekšas satīrīt, ar to
pašu ķīmiju kas bija pa rokai, ļoti labi iztīrīja, vajadzēja tikai mazliet
pažāvēt.

Par pulēšanu - tā arī būs - spīdēs un laistīsies, bet mazliet jau lakas
kārtu arī nomizos pulējot. Toties būs \m/ . Tas jau pašam jādomā, cik ļoti
bling-bling ir nepieciešams.
Man gan personīgi daudz šķiet jau, ja auto ir nomazgāts. LR Disco vispār
pat labāk izskatās mazliet netīrs (jo ir Tā Saskrāpēts ar visādiem kaltušu
egļu zariem un citu laimi).