[Autoliste] Re: piekabināt

Martins martini.zupa at gmail.com
Thu Mar 26 14:05:29 EET 2015

Paskaties lauku kantoros, tur parasti nedrīkst mēslus tirgot, kā Rīgā. Jo
laukos cilvēki piekabes saprot laikam labāk. Nezinu.
Skaties tādu, kurai normāls ciets metāls, kas neļogās, cits borts. Tad
varēs arī normāli uzkraut. Normāli būtu, ja bortu aizmugures drīkst
izmantot arī kā trapu (kaut ko uzstumt, vai uzbrtaukt). Obligāti ir jābūt
normālām cilpām kur štropes atsiet, tie mīkstie puņķi pa bortu malām mēdz
neizturēt normālu pievilktu kravas štropi. Vēl par atsperēm padomā, tukšas
piekabes ar torsnioniem baigi lec.