[Autoliste] Re: Tamona LPG kabelis

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Feb 25 11:09:23 EET 2015

On 2015.02.24. 16:51, arc wrote:

> ar beznīnu viss kātrtībā? nau kāds vienkārši turbospiedienu
> pārčipojis? :-)
Kabelīti dabūju, ar benzīnu tiešām viss kārtībā. Diemžēl, motors bez
turbo, tā jau citādi noteikti būtu sačipojis zvērā. :D

Konkrēto vajadzību ļoti labi sakoriģēju, cīnos tagad ar sīkajām blusām,
bet var gadīties, ka neizdosies izkoriģēt, blusas divas:
1. ir viens apgriezienu diapazons ap 1600 rpm (5. robā ap 65-70 km/h) no
kura, sākot ar motoru bremzējot ripināties un izspiežot sajūgu, ap 1100
rpm iedaļā brīvgaita nokrīt zem nominālajiem, dažreiz noslāpst. Pie 1000
rpm sāk darboties atkal sprauslas, ja izspiež sajūgu zem 1000 rpm, tad
viss ir ekselenti. Ir izdevies samazināt šī diapazona platumu, bet ne
pilnībā izskaust.
2. no rīta, kad visu nakti auto ir nostāvējis, tad gaitā pārslēgšanās uz
gāzi notiek nevienmērīgi, kāreiz atkal sanāk tuvu tam diapazonam, kas 1.
punktā. Kad pirmā pārslēgšanās ir tajā dienā notikusi, tad nākamās
notiek nemanāmi. Ja sanāk sagaidīt pārslēgšanos brīvgaitā, tad arī
pārslēdzas nemanāmi.

Tiesa, tam visam apakšā var būt VANOS problēma, lai arī visas detaļas,
kas atbild pat VANOS darbību, ir saliktas jaunas, tomēr, ja ārā ir zem 0
grādiem, tad tikko piešķiltam motoram apgriezienu krišanas brīdī iemetas
dzenis. Ja VANOS vadību atslēdz, tad nekas tāds nenotiek. Motorista
teorija ir tāda, ka kāds jau pirms manis ir pārāk daudz skaidu no galvas
noņēmis un galējā VANOSa stāvoklī pie auksta motora virzulis paspēj
pieskārties vārstam. Ja atceries, es pirms gada jautāju par skaidas
ņemšanu no galvas, lai uz gāzi paceltu kompresiju. Te man atbildēja, ka
konkrētajam motoram to drīkst darīt ne vairāk kā 0.3 mm. Bet motors
noteikti ir pirms manis taisīts vaļā, jo karterī ķēdes spriegotāja
plastmasas detaļas fragmenti vēl mētājās. Citādi, cik redzams bija bez
galvas noraušanas, visas dilstošās detaļas izskatās lieliskā stāvoklī,
ja ņem vērā, ka motoram jau ir teju 300k km.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn