[Autoliste] Re: videoregistrators

arc arc at intelectuals.net
Thu Jan 8 00:49:12 EET 2015

watteva wrote on 2015.01.07. 11:09:
> Izklausās, ka labs verķis, bet kur tādu var nopirkt un cik maksā? Google
> atgriež tikai rezultātus no .ru, nav nedz LV, nedz ebajā, nedz amazonā..

nu kaukas stipri līdzīgs un uz vietas .lv ar garantiju būs:

http://www.gpspro.lv/products/lv/159/3400/sort/1/filter/0_0_0_0/DOD-RX7W-Videore%C4%A3istrators.html

padārgi, bet vai jēga no lētākiem -  jādomā pašam, aa tiesa šim laikam
nav fīčas ar polarizētajiem filtriem ;-)
sūds par elektroniku, bet normāls objektīvs lēts nebūs. neko gan daaudz
no visām šitām filmēšanām nesaprotu, bet kaukad pagāšgad meklējam
atbilstošu reģistratoru kolēģim, tad biš parakām šo tēmu.

man personīgi patiktu reģistrators ar papildus iespēju pieslēgt
externālo kameru :-))
nu vot šitādu kautvai
http://www.aliexpress.com/item/Universal-Car-Rear-view-Parking-Camera-HD-Color-Night-Version-Reverse-Backup-Drive-CMOS-Camera-with/932584354.html

bet tāda fīča tur laikam tik rear view lcd paneļiem ;-)

vel imho sakarīgi izskatījās prestigo roadrunneri
piem
http://www.prestigio.lv/catalogue/DVRs/RoadRunner_560GPS/PCDVRR560GPS#/product-specs?article=PCDVRR560GPS

šitas ir ari bezgps pa kād 10 eur lētāk.
mazumtirgoņi jāskatās taipat lapā, imho tur visādi elkori/euronici  utt..

(un nau pat vairs īstais ķinietis, bet jau tās puseiropas ražojums) :-)))

bet ar manu attiesmi pret šitādām mantiņām mašīnā tas prestigo imho ilgi
nedzīvotu.  tad drīzāk kāds
GoPro  (kādi ir kaukad lietoti, betnu tas akkal nau tomēr gluži
reģistrators) ;-)))

(patiesība atkal pluss spoguliempiepakaļas stiprināmajam devaisam -
krietni mazāka iespēja noraut zemē un pārbraukt pāri) :-)))

nuja, bet ja nav jaavazaajaas pa naktiim un nevaig baigo maakslu un
nummurus redzeet, kas teju pus gadu pie mums taapat nav gandriiz
saskataami, tad ganjauka var iztikt ar pirmo pretiimnaakošo pa 20eur ;>