[Autoliste] Re: videoregistrators

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Wed Jan 7 09:04:39 EET 2015

Es par reģistratoru aizdomājos 24.12., kad 11 vakarā braucu no centra uz Teiku. Tajā gabalā aptuveni 5x nācās aktīvi darboties ar pedāļiem un stūri, lai izvairītos no visādiem neadekvātiem autovadītājiem. Bija sajūta, ka sniega trūkuma dēļ brauc visi pensionāri, kas pie stūres sēžas 2x gadā, lai aizbrauktu uz mazdārziņu pavasarī un atpakaļ rudenī, kā arī blondīnes, kas pie stūres tiek pielaistas tikai jāņos. Un tajā naktī nonākuši nepierastos apstākļos viņi veic neadekvātus manevrus.

Vispār savairojušies ir jaunie autovadītāji(as), kuri brauc ļoti dīvaini un visādi džigiti, kas pagriezienu rāda tikai tad, ja no trešās joslas griež pa labi un uzskata, ka ja viņš ir ieslēdzis pagriezienu, tad viņam ir priekšroka, neatkarīgi no citu auto atrašanās vietas.

Arī pāris mani radinieki man uzdeva jautājumu, ko es atkārtošu šeit “Kādu reģistratoru jāpērk, kur to var izdarīt un cik tas maksā?”

Ģirts

Ādams opelis Zefīrs

Zvērīgi pelēkā krāsā