[Autoliste] Re: videoregistrators

Martins martini.zupa at gmail.com
Wed Jan 7 08:49:27 EET 2015

1) miesas bojājumi vai cietušā nāve pat "ja viņš pats bija vainīgs un man
ir ieraksts video reģistratorā" bez sekām parasti nepaliek
2) atceries sevi bērnībā, regulāri trajektorijas un bremzēšanas ceļu
analizēji un domāji vai auto zem riepām nav ledus, kad vajadzēja pāri ceļam
tikt? Diez vai... ;-)

Braucam uzmanīgi, prātīgi, un mazliet veiksmes arī lai ir, tad viss būs
labi.

M.