[Autoliste] Re: volvo nelec

Rich richlv at nakts.net
Tue Jan 6 02:16:44 EET 2015

On 03/01/15 01:56, arc wrote:
> [...]

sho jau biju iedomaajos un kaarbu izraustiiju daudzkaartiigi un
dazhaadaas poziicijaas meegjinaaju - nekaada efekta. panelis arii sekoja
pareizi.

> aha, labs ieteikums, un starpcitu ir gadiijies ka lampiņa rāda bet
> vienalga kaukāds mēsliņš salonā iesprūdis caurumā un kloķis īsti
> nefiksē, kam seko pilnīgs klususm startējot.
>
> btw nau kaukāds imobilaizers/sekretka? pašam šitā ir gadījies ar audi,
> jau sazvaanīts trelis, aizvests auto māja, kad p;ekšņi ka zibens no
> skaidram debesīm, %$%&&& seeen aizmirsts sekretkas slēdzis vienk
> noņirdzies :-))))

jaa, par sho iedomaajos - esmu redzeejis cilveekus nopuulamies ilgi un
tad nosarkstot kaut ko sareguleejam salona apsildee :D
bet nee, nekas taads nav.

> betnu ja nau klakšķis notortelpā, tad, kā jau min;eju ar vienu resnu
> vadu un skrūvgriezi tak klakšķi var uztaisīt, un imho šitam volvo tādam
> jokam vēl vajadzētu nostrādāt.
>
> betnu jā, katram savs, ja nav īsti nojēgas par to kas motortelpā notiek,
> tad varbūt ka nevaig ar :-))) vienīg varbūt ievies kādu uzticamības
> personu ar garāžu savā ikdienas routē.

laikam 3. datuma vakaraa pameegjinaaju veelreiz shkjilt. ar pirmo
piegaajienu bija tas tizlais klakshkjis... bet tad it kaa dzirdeeja
pusapgriezienu. mm, otrs meegjinaajums... pielec. neriskeejot un
neslaapeejot tika aizmaukts liidz tepat ieteiktajam paardaugavas vilnim :)
ja izfiichos, kaada konkreeti bija vaina, pastaastiishu.

> btw
> dljg visiem!

jaa, noveelu, lai citiem shaadas probleemas shogad nebuutu :)

> =)
 Rich