[Autoliste] Re: volvo nelec

arc arc at intelectuals.net
Sat Jan 3 01:56:20 EET 2015

Vecais_Dumais_Laacis wrote on 2015.01.02. 11:19:
> Hello Rich,
>
> nav gadiijumaa kaarbai kontakti kreisi/izbeigushies?
> tajaa  briidii  kad negriezh nemaz - pameegjini ielikt neitraalajaa un
> tad pieshkjilt
>
> pasties  pie  reizes vai panelii lampinjas pareizi seko liidzi kaarbas
> sviras staavoklim

aha, labs ieteikums, un starpcitu ir gadiijies ka lampiņa rāda bet
vienalga kaukāds mēsliņš salonā iesprūdis caurumā un kloķis īsti
nefiksē, kam seko pilnīgs klususm startējot.

btw nau kaukāds imobilaizers/sekretka? pašam šitā ir gadījies ar audi,
jau sazvaanīts trelis, aizvests auto māja, kad p;ekšņi ka zibens no
skaidram debesīm, %$%&&& seeen aizmirsts sekretkas slēdzis vienk
noņirdzies :-))))

betnu ja nau klakšķis notortelpā, tad, kā jau min;eju ar vienu resnu
vadu un skrūvgriezi tak klakšķi var uztaisīt, un imho šitam volvo tādam
jokam vēl vajadzētu nostrādāt.

betnu jā, katram savs, ja nav īsti nojēgas par to kas motortelpā notiek,
tad varbūt ka nevaig ar :-))) vienīg varbūt ievies kādu uzticamības
personu ar garāžu savā ikdienas routē.

btw
dljg visiem!

nja, es te ar vilku pa lielo puteni no cēsu puses, nevienu pat ceļmalā
pie gribēšanas saskatīt lāga nevarēja ;) un nu neteikshu ka baigi sēņoju
(baudīju jauno riepu performanci) bet novēroju gan ka autovadītāji nav
netiikai iipaši draudzīgi, bet liela daļa nav ari īpaši gudri (vismaz
brīvdienās), spriežot pēc manevriem tādos laikaapstākļos;-)))