[Autoliste] Re: volvo nelec

arc arc at intelectuals.net
Wed Dec 31 00:57:02 EET 2014

Martins wrote, On 2014.12.30. 23:55:
> Uzklapē pa starteri. Un parausti palaidēja vadu. Mans  D5 tā tika
> saremontēts.

ojā, savulaik šitā ar lielu skrūvgriezi un āmuru tika ilgi nobraukāts,
kad vairs nelīdzēja dauzīšana, tad ar iestumšanu vien vēl kādu mēnesi
vēl esmu izvilcis ;-))))) vēl ari nekontakts gan pie ievilcēja lielās
skrūves., gan nekontakst dzināja masas vadā. nekontaktu reizēm tumšā
laikā var smuki diagnosticēt pēc papildus apgaismojuma parādīšanās
motortelpā :-)

a tagad gan būtu slinkums tā ņemties. tagad būtu zvans kaimiņam lai iedo
kādu ķerru kas lec ;>