[Autoliste] Eļļā putas

Ģirts Karnītis girts.karnitis at di.lv
Sun Dec 14 16:52:55 EET 2014

Mbrīt gudriniekiem.

Pirms kāda mēneša auto parādīja sarkanu lampiņu, ka eļļa izbeigusies.
Statoilā nopirku kaut kādu sintētiku no dārgā gala (cik nu tur tā izvēle ir)
un ielēju. Es zinu, ka autiņam normāli ir 5W30 sintētika – tādu arī nopirku
(priekš benzīnniekiem) un litru iegāzu, jo bija palicis tikai ščupa pašā
apakšā. Neprasiet par visām tām sarežģītajām SAE klasēm vai kas nu tur ir
par cipariņiem.

Šodien atveru to skrūvējamo korķi, pa kuru lej iekšā eļļu – a uz tā korķa
kaut kādas ne to biezas putas, ne to kaut kas sviestveidīgs – tāds
smāķveidīgs gaiši brūns kaut kas.

Jautājums – ko es esmu sačakarējis un uz cik lielu summu esmu ieberzies?

Ģirts

Ādams Opelis Zafira

2009, 2.2 benzīns