[Autoliste] Re: Ziemas diski priekš Golf4

Agritis agritis at balticom.lv
Wed Nov 12 20:38:50 EET 2014

OEM tēraudam + OEM kalpakiem nav ne vainas, tieši ko pa ziemu, pa sāli
sabendēt. Auto izskatu tas imho nemaz nebojā.

ss jau ir apskatīts, ir tur viens variants ar visām riepām, bet no sākuma
jābūt "pilnīgi šūram", ka izmēri ir vajadzīgi tieši tādi, kā es domāju. Un
arī kāpēc maksāt ss cenu, ja varbūt var iedot naudiņu kādam listeniekam un
atbrīvot to no liekas mantas.

Ir izveidojies ieradums, ka ir divi riteņu komplekti visiem autiņiem, var
laicīgi nobalansēt, un kad uznāk x stunda, mierīgi pārskrūvēt, pie reizes
iepētot bremžu disku un uzliku atlikumus, amīšus un visu, kas tur tuvumā.
Arī riepas neizstaipās.

Esošie vasarnieki ir tik smuki, ka it nemaz negribas tos pa ziemu bendēt. SS
atradu vienu tieši tādu lietotu komplektu Liepājā, pa 220 eirām

Agritis
735i