[Autoliste] Re: Krown v.s. Dinitrol

arc arc at intelectuals.net
Wed Nov 12 20:11:43 EET 2014

Rinalds Egle wrote, On 2014.11.11. 13:00:
> nu... iekonservēt jau iekonservēs... vai tie iespējamie pāris gadi pie
> mūža klāt jau pusrūsējušam auto ir tās naudas vērts - nezinu.

nujau nujau, kota, kā uzreiz biš rūsa, tā uz tolmetu?

nau ne mazākās nojausmas, cik minētie \m/ līdzekļi maksā,

bet varu pastātīt, ko pats pielietoju.
tā vienvārdsakot kaukados neizdiboināmos pažobeļu tīrīšanas svētkos
reiz ienācās muciņa ar kauko starp mazutu un bituma mastiku :-)
taaaaaads pabiezss piķis, kas uzsildot, paliek šķidrs.
un tad viņu tā nedaudz siltu ar grubuķpistoli eleganti klājam kur vajag.
kādu laiciņu īsti gar svaigi nopūsto grābstīties nevaig - mells paliek
un nevar atmazgāt ;-) bet tā - ideāli.

ja nekā nav pa rokai, es domāju depo var iepirkt kādu mazu spannīti
bituma mastikas bleķa jumtam :-) būs labumlabi.

ja vaig smalkāk, tad brunox + grubuļainākais grubulis pie lisā kuldīgas
krustā :-)