[Autoliste] Re: Radzes Polijā

Raimonds Vilks raimonds.vilkss at gmail.com
Tue Oct 21 14:39:40 EEST 2014

Pagājušā gadā iepirku mazlietotas naglenes ( balstoties uz iepriekšējo
ziemu apstākļiem) - rezultātā ziemas praktiski nebija... tā arī
nobraukāju ar naglotām visu ziemu...tfu tfu... stāvoklis labs.
Gan continentāls  gan mišelīns savu labo vārdu aizstāvēja. Pirms esmu
pircis tikai jaunas ziemenes, ja vien pērkamajam auto nav nākušas līdzi.
Arī senāk ir bijis mišelīns, kuru pēc 2 sezonas lietošanu Ģirts ( aka
acidurn) vēl 2 sezonas uz calibras drāza.( nennodrāza)  ..DD

Tā ka pieturēšos pie zināmiem brendiem arī turpmāk  un tas būs par
pamatu riepu izvēlei.

p.s.  kad tauta plāno likt ziemas riepas? sola dažas dienas mīnusus un
tad atkal mēnesi plusus.

ramonz