[Autoliste] Re: Peles auto

Reinholds Zviedris reinholds at dagmaara.lv
Fri Oct 3 00:07:24 EEST 2014

Eh... Tak aizbrauciet uz maģisko veikalu COMBAT, kas uz Tallinas un gandrīz
Krišbarona stūra un nopērciet garšīgos graudiņus vai vaska pastilas -
izlieciet sausās vietās un regulāri atjaunojiet krājumus - peles pašas
nonīks. Galvenais - jaunās indes ir ilgspēlējošas - tās "izkaltē" upuri tā,
ka pēc tam var atrast jaukas peļu mūmijas :D Bērniem gluži spēlēties
nedosi, bet kādu var pabaidīt.

Galvenais - regulāri (vai ne tik) tās indes pamainīt, lai pārāk nepierod un
"neuzsēžas".

/Reinis - cīnās ar žurkiem un peļiem gan Rīgā, gan Jelgavas lauku īpašumā
jau N gadus - pagaidām sekmīgi :)