[Autoliste] Re: Peles auto

arc arc at intelectuals.net
Thu Oct 2 09:59:30 EEST 2014

Martins wrote, On 2014.10.02. 9:08:
> Morgen!
>     Auto (Mitsubishi Carisma figviņzinkura gada), stāv zem klajas debess
> zālākā blakus mājai laukos, laiku pa laikam tur ieperinās peles, caur
> ventilāciju laikam arī salonā vai vismaz ventilācijā. Šķūņa/garāžas nav
> un nebūs. Auto tiek braukts reti, 1x nedēļā. Cilvēks salasījies par kaut
> kādiem peļu atbaidītājiem, domā ka palīdzēs. Palīdzēs?
> Kaķi nepiedāvāt, tas tāpat auto nedzīvos, peles tur ir neiznīcināmos
> apjomos.

nu nez :-) man viens no 3 kaķiem, jaunākais, pa mašīnām vien dzīvo, reiz
lietainā rudens vakarā šamais tika izmests no garāmbraucošas mašinas,
pieklīda un palika, bet tagad tā īsti mājā nedzīvo, tik tusē pa visām
mašīnām pēc kārtas,mēdz ari kautkur līdzi kādam aizbraukt un tā ;)

bet tā, nu ja garāžas nav un nebūs, tad vismas to vietu kur ķerra stāv,
gan vaig ar kaukādām flīzēm/ķieģeļiem/bruģi izlikt un ja pavisam smalki
- tad kādu tentu pāri novilkt. būs garāža labumlaba un nemaksā gandrīz
neko. aa un tad var pa rinķi slazdus likt, tik pasām nevaig basām kājām
un ķerru pa tumsu iet.

atbaidītāji imho nedos neko, paziņas puķaudzētāji vēl lietoja kaukādu
ķīmiju, kas iedarbojas tikkai tam grauzējam, vismaz suns saēdās un neko
;). bet effektīvāka par nagaigo/astaino neesot.