[Autoliste] Re: Laikam ne pa tēmu...

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Sep 25 23:20:04 EEST 2014

On 2014.09.25. 20:16, Janis Berzins wrote:
> Mazmeitas ir svarīgākas par jebkuru auto, apsveicu!
>
> Mirage - vaardu SUBCOMPACT nebiju saticis attiecībā uz auto :-)
Parasti dzīvīgi auto pilsētā un kalnu serpentīnos. Vispār jau tas pats
Colt vien ir, tikai savādāk nosaukts. Es par subcompact sauktu tos,
kuros nevar 4 cilvēki satilpt, šitajā jau var visai glauni. Pavisam
jauks subcompact būtu AMC Gremlin, tikai ar modernāku dvēselīti.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn