[Autoliste] Re: Fwd: Re: meteriaals bukseem

arc arc at intelectuals.net
Thu Sep 18 13:37:59 EEST 2014

Ģirts Legzdiņš wrote, On 2014.09.18. 12:50:
> Tad sanāk, ka ir kaut kāda "līme/silikons" ar kuru es varu restaurēt

nu ja par līmēm, tad izmēģināts ir viskautkas - savulaik bukstes ir ari
stiprinātas ar parasto melno stiklu līmi :-)

> kādu 60 gadīgu buksi, ja nevar atrast vai izliet jaunu?
> tajā ritols.lv ?

Negluži :-) tur viņi savulaik ļokti aktīvi gāja tirgū un meklēja savu
nišu - bariņš traku zinātnieku - ķimiķu, šī vārda vislabākajā nozīmē.

biju iespēries ciemos ar savu sāpi un taujāju pēc iespējama risinājuma,
tika aplūkoyti vairāki materiāli, un izvērtētas to īpašibas pret
pagatavošanas vienkāršumu mājas aptākļos.
krutaaakajiem materiāliem vaidzēja ļoti precīzas proporcijas,
tehnoloģijas/ temperatūras /kotikvēlne :-)

ņēmu testēt kaukādu 2kompenentu zapti, kuru ielej trauciņa, piepilina
cietinātāju precīzi dozējot, samaisa un pilda formās. pēc kāda laika
gumija gatava :-) bija ok, bet es neteiktu ka man tur sanāca vajadzīgā
cietba
(jā cietību ganjau ka var daūt ar citu ķīseli, citās proporcijās,
karsējot cepeškrāsnī kāmēr sieva neredz utt..:-) ))

bet par labāku risinājumu pēcāk tika atzits risinājums apmeklēt
http://www.industriplasts.lv/ un pēctam apmeklēt virpotāju, tādējādi
iegūstot materiālu, ar ko papildināt jau pašizgatavotas metāka
konstrukcijas :-)

ja nu tev tur dikti jādabū tā gumija tieši restaurējamajā dzelzī, tad
protams situācija savādāka. galugalā aizbrauc aprunāties :-)