[Autoliste] Re: fm raidiitaajs autinjam

Rich richlv at nakts.net
Wed Sep 3 01:06:51 EEST 2014

On 06/03/14 20:14, Arnis Zagorskis wrote:

> hehe, kas nu kuram, vienam vienkaarshaak sazaagjeet paneli, citam
> njemties par to teemu nedeelju pa listeem ;)
> btw shodien sanaaca iebraukt statjikaa un mineetais devaiss staav
> plauktaa kaa staaveejis, pa 15eur gan.
>
> btw vakaraa mekleejot kauko pilniigi citu atradu shito devaisu maajaa,
> izraadaas ka nebija garaazhaa, vai ari garaazhaa ir kaukas cic ;)
> lainukaa, ja nu kaada zemu lidojosha kamene :-) lido te man kaukur
> garaam, varu iedaliit taapat :) pirms paaris gadiem stradaaja...

ak jaa, pirms viena brauciena sho sagribeejaas/savajadzeejaas jo
ljoti/aatri, un tika panjemts depo esoshais.

nu - stradaa. neesmu nekaads audiofiils shii vaarda sliktaakajaa
noziimee, bet briizhiem kvalitaate kljuust sagraujosha - knapi var
atpaziit skanosho (shis gan arii no magja ljoti atkariigs).

noveelu ilgu muuzhu un pamatiigu izplatiibu 3.5 aux in ligzdaam :)

> =)
 Rich