[Autoliste] Re: Riepu remonta aerosoli

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Fri Aug 29 11:24:44 EEST 2014

varu pastāstīt, ka ja vēlies pats pūst riepās gaisu uz ceļa, ir vērts
ieinvestēt kādā normālā kompresorā, piemēram
http://www.ataserviss.lv/lv/katalogs.php?kid=106&pid=&id=421

savulaik, kad bija mr2 ar 205/40r17 un 225/40r17 mizām, aktuāli bija uzpūst
krāmējot atspiestu riepu atpakaļ... :)

Rinalds
File:///