[Autoliste] Re: Riepu remonta aerosoli

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Aug 29 09:49:24 EEST 2014

On 2014.08.29. 07:26, Juris Knakis wrote:

>     Sveika, liste!
>     Man te tāds jautājums ienācās - kāda pieredze ar riepu remonta
>     aerosoliem, tiem, ko noglabāt grabažniekā nebaltai dienai un, kad
>     riepā caurums - pšššt un braucam tālāk.
>     Cik saprotu, ne visi viņi ir kaut kam derīgi, turklāt vairums
>     riepu čakarē (tas nozīmē, ka to riepu nevar vairāk arī uzmontēt?)
>     Vispār viņi ir daždažādi, pielietošanas metodes arī mēdz
>     atšķirties, bet, cik ir lasīts par reālu
>     pielietošanu, "uz sejas" ir sekojošas patiesības:
>     1) Baloniņa satura "nostrādāšana" notiek pēc algoritma "moška būs,
> [...]
Ēbrejā pa 5 EUR ar visu piegādi uzsūtīju diega komplektu, pirms tam jau
bija pagādāts Mercedes portatīvais kompresors. Tas viss kopā aizņem nu
max 2 baloniņu tilpumu. Līdz ar to baloniņam neticu un riepu, kas prasti
sadurta, saremontēšu pats, bet pret borta plīsumu nepalīdzētu pat balons.

Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 13 EUR/mēn.