[Autoliste] Re:Par subāriem skaidrs, tagad par golfiem (Mk4)

Agritis agritis at balticom.lv
Wed Aug 6 17:29:20 EEST 2014

Mazda ir bijusi (vēl ir) - otreiz nekad vairs! Saloni japāņiem arī ir tādi,
ka uz vēmienu velk, vienīgi iepriekš apspriestais outback man šķita
pieņemams no salona viedokļa, attiecīgi tiek izskatīts kā alternatīva
bumerim. Bet tas pa mani.

Sievai obligāta prasība ir automāts un priekšpiedziņa, šie fakti stipri
samazina izvēli (škodas attiecīgi atkrīt)

Agritis

e32 735i