[Autoliste] Re: Fw: brīvpieejas estakādes / bedres

Ervins Reinverts ervins at gmail.com
Fri Aug 1 12:13:45 EEST 2014

Par vēlu jau nāku, bet varbūt kādam uz priekšdienām noder. Nesen, kad radās
līdzīga rakstura vajadzība, tika atrasta šeit, pie Čiekurkalna stacijas
blakus garāžām: http://goo.gl/maps/uiBZV
Tur priekšā ķēde ar atslēgu, bet izsniedzot garāžu sargam nelielu monētu
(laikam 1€), viņš labprāt to atslēdza. Nesanāk 100% "brīvpieejas", bet
gandrīz. :)

erv

2014. gada 1. augusts 10:32 Andris Sprogis <andris.sprogis at gmail.com>
rakstīja: