[Autoliste] Re: Fw: Re:Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Dzintars Misins dzintars at mt.lv
Wed Jul 30 15:03:26 EEST 2014

Jā, pārs nedēļas atpakaļ vel tur bija.

From: agrisp
Sent: Wednesday, July 30, 2014 3:00 PM
To: Viss par un ap auto!
Subject: [Autoliste] Re:Fw: Re:Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Kas ir opelisti Braslas ielā? Tas angārs pie RTK?

agrisp

  Hi,nēsi provējis pie Opelistiem Braslas ielā aizdzīt. Cik ir nācies dzīt uz turieni uz remontiem viss ir bijis baigi labi. Nevaru teikt ka strādā baigi akurāti bet visu sataisa. Amserv cik ir nācies kontaktēties rezerves daļu jomā galīgi nebija pretimnākoši.

  DZINTARS

  Opel forever!

  -----Original Message----- From: Ģirts Karnītis