[Autoliste] Re: Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Jul 30 09:04:23 EEST 2014

rich, ar to vērtību viss ir kārtībā pēc 5 gadiem - oplīzes gadījumā tu
nesamaksā visu auto vērtību, kā finlīzes gadījumā. problēma ir tikai tajā,
ka pēc oplīzes beigām tev atrunātā atlikusī auto vērtība ir piemēram 30%
(lai viegli rēķināt - 6k€). a izrādās, ka tirgū tu tādu vari pārdot par 4k€
tikai (atkal, tikai piemēram, neko nezinu par māras auto... :D). a
atpakaļpircējs, skandi, saka, ka vot tev te ir skramba, te tev ir eļļas
noplūde, šodien tu esi bez cepures un vispār - mēs novērtējam, ka tu auto
esi nolietojis vairāk, nekā sākumā atrunājām - no tevis pienākas vēl 3k€.
tajā brīdī tev ir 3 varianti: paņemt nopērc auto auto vai paņem tālāk
finlīzē par atlikušo vērtību (6k€) - brauc tālāk ar auto, finlīzes beigās
auto pieder tev. otrais - paņem pa 4k€ pārdod kādam un piemaksā skandjikam
2k€ no savas kabatas. trešais - atdod auto skandjikam un piemaksā 3k€.

jāsaprot, ka auto pārdevēji, tāpat kā līzinga devēji, ar labdarību
nodarboties nav ieinteresēti... :)

Rinalds
File:///