[Autoliste] Re: Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Rich richlv at nakts.net
Wed Jul 30 00:22:20 EEST 2014

On 29/07/14 23:52, Mara Niedra wrote:
> Nesapratu, ja vien versija nav "lai pārdodot varētu nomaksāt parādus par
> remontu".

parasti peec 5 gadiem autinjsh nav nulles vai negatiivaa veertiibaa
(skat. lietoto autinju tirgu).
attieciigi peec terminja beigaam tu vai nu paliec bez auto, vai ar auto,
kuru vismaz var aatri notirgot.

tu gan to noteikti labi saproti, vareeji vienkaarshi atbildeet "man tas
shkjiet pietiekami izdeviigi" ;)

(man nav pretenziju pret tavu izveeli, tikai vaards "liizings" kaut kaa
asocieejas ar preces iegaadi ar maksu ilgaakaa laika periodaa, nevis
taas nomu)

 Rich