[Autoliste] Re: Subaru Outback 2004-2009 lietotāju atsauksmes

Imants zai at inbox.lv
Tue Jul 29 10:32:28 EEST 2014

Kurā grāmatā teikts, ka ķēde ir panaceja visām nelaimēm? Arī tā mēdz
pievilt. Bet tas nu tā.
Man nevienam no turbinizētiem dzinējiem nekas saistībā ar šo ventilatoru
nav nobiris.
Gribēju vēl kaut ko uzrakstīt, bet paliksim pie tā, ka tas ir mans
subjektīvais viedoklis, kāpēc pagaidām palieku pie H4.